fbpx

4 tipp, hogy el tudd lazítani magad

0 710

1. Lazíts, ha van rá egy perced

Fölemeltél már egy napsütésben alvó kölyökmacskát? Ha igen, tudod, hogy mindkét vége lelógott a kezedből.

Még az indiai jógik is azt mondják, ha el akarod sajátítani a lazítás tudományát, akkor figyeld a macskát. Én még soha nem láttam fáradt macskát, idegösszeroppanásos macskát vagy álmatlanságban, szorongásban és gyomorfekélyben szenvedő macskát. Valószínűleg te is elkerülöd ezeket a csapásokat, ha megtanulsz a macskától lazítani.

2. Dolgozz kényelmes testtartásban, amennyire csak lehet

Emlékezz, hogy a feszült test fájó vállat és ideges fáradtságot jelent. Helyezd magad kényelembe, ahogy neked jól esik.

3. Ellenőrizd magad napjában négyszer vagy ötször

és kérdezd meg magadtól:

„Nehezebbé teszem a munkámat, mint amilyen? Használom azokat az izmaimat is, amelyeknek semmi közük a munkához, amit most végzek?”

Ez segít a lazítás szokását kialakítani, és Dr. David Harold Fink szerint

„Akik igazán jól ismerik a pszichológiát, azok tudják, hogy a szokások a legfontosabbak.”

4. Teszteld magad a nap végén ismét

kérdezd meg magadtól:

„Mennyire vagyok fáradt? Ha fáradt vagyok, akkor nem a szellemi munkától, amelyet végzek, hanem attól, ahogyan végzem.”

„Én úgy mérem a teljesítményemet — mondja Daniel W. Josselyn – hogy mennyire nem fáradtam el a nap végére. Ha nagyon fáradt vagy ingerlékeny vagyok este, tehát az idegeim fáradtak, akkor tudom, hogy sem minőségben, sem mennyiségben nem volt megfelelő aznap a munkám.”

Szólj hozzá